.

.

sobota, 11 października 2014

Bransoleta srebro i mokume



Niestety za szybko ją sprzedałem i nie zdążyłem dokładnie zwymiarować. Myślę że miała 7 mm szerokości .Wymiaru wewnątrz nie pamiętam ,ale pasowała na męski nadgarstek ok 22 cm obwodu.Interesujący jest wzór jaki udało mi się uzyskać na kompozycie.Mam nadzieję,że Jarek nosi ją od czasu do czasu.
Unfortunately, I sold it too fast and I could not accurately dimensioned it. I think it was 7 mm wide . I do not remember dimension inside, but it seemed like a male wrist approximately 22 cm circuit.The pattern which I managed to get on the composite is  interesting.I hope that Jarek wears it from time to time.

Jeśli jesteś zainteresowany kupnem lub zamówieniem u mnie biżuterii skontaktuj się ze mną szponki@wp.pl
If you are interested in buy or order my jewellery please contact me szponki@wp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz